A CBA Kereskedelmi Kft. 2012-ben ünnepelte megalapításának 20. évfordulóját, ehhez kapcsolódóan reklámfilmjében és promóciós anyagaiban a jeles születésnap és a különböző hűségakciók kerültek előtérbe. Az újesztendő beköszöntével a magyar élelmiszerüzlet lánc új reklámfilmmel, sőt, reklámfilm-sorozattal jelentkezik, amely igazi unicum, hiszen a spotokban hasznos konyhai tippek, trükkök, praktikák kerülnek bemutatásra, az otthoni főzés népszerűsítése és megkönnyítése érdekében. A CBA új kisfilmjei ötletet adnak ahhoz, hogy „mit főzzünk ma”, valamint a főzési praktikák bemutatásával ténylegesen megkönnyítik, és kedvet adnak az ételkészítéshez a már gyakorlott vagy akár a teljesen kezdő háziasszonyok számára.
A CBA új reklámfilmjében felváltva tűnik fel Tünde, a CBA bisztróinak egyik kiváló szakácsa, valamint Lázár, a CBA séfmestere. Az élelmiszer-üzletlánc kiemelten fontosnak tartja dolgozói szakmai fejlődésének elősegítését és motivációjának folyamatos fenntartását. Ezen törekvésekkel összhangban került megrendezésre 2012 szeptemberében a CBA első főzőversenye, amelyen Tünde igazán kiválóan szerepelt, így csapattársával meg is nyerte a versenyt. Tünde, mint a házias ízek szakavatott képviselője mutatja be a reklámfilmekben a magyar konyha népszerű fogásainak gyors elkészítését. Ilyen fogás például a juhtúróval töltött csirkemell is, amelynek az elkészítése tényleg gyerekjáték: a csirkemellfiléket sózzuk, borsozzuk, megtöltjük juhtúróval, feltekerjük, majd azért, hogy igazán szaftos legyen, baconba tekerjük, ezután 30 percig sütjük, és már tálalhatjuk is.
Lázár, a CBA séfmestereként az ételkészítés egy-egy lényegi lépéséhez kapcsolódóan mutat trükköket, praktikákat, így például bemutatja azt, hogy mitől lesz a kacsasültünk nem csak szép, de ropogós is. Tippet ad ahhoz, hogy hogyan szeleteljük fel úgy a hagymát, hogy ne könnyezzünk hagymavágás közben, hogyan lesz a levesünk még szebb, aranysárga színű, hogyan tudjuk a legkönnyebben eltávolítani a paradicsom héját. Praktikákat mutat ahhoz is, hogy hogyan érdemes meleg szendvicset készíteni, amely akár vendégváró fogásként is megállja a helyét, valamint, hogy hogyan készíthetünk mutatós és finom gasztro ajándékot szeretteinknek.
A reklámspotok felvétele 4 napot vett igénybe, első két napon Tünde, az utolsó két napon Lázár főzött a Budapest környéki stúdióban felállított és professzionálisan bevilágított látványkonyhában. A reklámspotok elkészítéséhez több beállításra volt szükség, így először a „házigazdák” image képei kerültek rögzítésre, majd következtek az ételek elkészítését bemutató, az egyes fázisokat illusztráló felvételek, végül pedig a kész, megtálalt ételek megörökítése. A produkciós cég kiemelt figyelmet fordított a kamera mozgatására, így fahrt, azaz kocsis kameramozgatást is alkalmazott, amelyhez külön sín került lefektetésre.